Batak i zabatak na poriluku sa zapečenim batatom

IMG_1570

Sastojci (za 4 osobe):

  • batka
  • zabatka
  • 2 srednja poriluka
  • 2 režnja češnjaka
  • žlica svježe ljute crvene papričice (RHCP)
  • 2 srednja batata (ili više)
  • potočarka
  • slanina (po želji)
  • sol
  • papar
  • maslinovo ulje

Priprema: cca 45 min

Sa batka i zabatka sam skinula kožicu, batku sam odstranila i zglob (to je nova fora- super izgleda), meso sam posolila, popaprila i posipala maslinovim uljem.

Poriluk, češnjak i papričicu sam narezala na kolutiće.

IMG_1567

Batat je izgledao ovako prije pečenja:

IMG_1562

pekla sam ga na 200°C 10 min, smanjila temperaturu na 180°C i pekla još 5-10 min.

Na zagrijanoj tavi meso treba zapeći sa svih strana, nakon toga se u tavu ubaci poriluk, papričica, češnjak i malo vode tek toliko da pokrije povrće. Povrće lagano posoliti, poklopljeno se kuha/dinsta oko 15-20 min (dok meso nije gotovo).

Tu je i tablica za one koji paze što i koliko jedu :)

Batak i zabatak

Dobar tek!

P.S. Slanina na batatu je po želji (muž obožava :) )

2 responses to “Batak i zabatak na poriluku sa zapečenim batatom

Leave a Reply

