Obiteljski grah

DCF 1.0

Grah me uvijek podsjeća na moju baku i na četvrtke davne ‘93, kada se redovno na stolu našao grah i salata ovisno o sezoni: rajčica, paprika, krastavci, mladi luk (u ljeto) ili domaća turšija, kiseli krastavci, cikla i uvijek nezaobilazni svježi luk kojeg smo umakali u sol (kod bake postoji posebna posuda za tu svrhu).

Već sam godinama u Zagrebu i bezbroj puta sam pokušala replicirati taj “bakin” grah. Bez obzira na to što svaki put prije kuhanja graha nazovem baku i ona mi detaljno opiše postupak, čak sam jednom uzela i sve njene sastojke, nisam uspjela pogoditi taj okus, gustoću, miris…

Jednom prilikom sam svoju frustraciju oko neuspješnog kuhanja graha podijelila sa sestričnom. Taj razgovor je rezultirao pozivom na ručak, a na stolu je bio GRAH!

I domaći kruh, Lidijinih ruku djelo, malo slaninice, šarena zelena salata i nezaobilazni svježi luk!

Grah je bio fenomenalan, kao kod bake, čak i trunkicu bolji!

DCF 1.0

Lidija hvala ti i vidimo se uskoro :)

Leave a Reply

