Pureća prsa sa žgancima

izrezana slika

Sastojci:

  • pureća prsa 450 g
  • žganci (palenta) 150g
  • parmezan 30g
  • 2 kisele jabuke
  • 2 manje cikle
  • 2 mrkve
  • jogurt 1,5%mm
  • sol
  • papar
  • maslinovo ulje
  • limun

IMG_1618

Priprema: 30 minuta ili kraće (ovisi koliko prakse imate u ribanju)

Pureća prsa sam popaprila, posolila i marinirala u maslinovom ulju. Parmezan sam naribala i ostavila par listića za dekoraciju. Jabuku, ciklu i mrkvu sam naribala na ribežu (veće rupice).

IMG_1623

U naribane jabuke, ciklu i mrkvu sam dodala sol, malo papra, 2 žlice maslinovog ulja, sok od četvrt ili pola limuna (po ukusu) i jogurt. Salatu treba dobro promješati i staviti u hladnjak da se dobro ohladi.

Žganci: u posudi sam zakuhala vodu u koju sam dodala malo soli i par kapi maslinovog ulja, po uputama za kuhanje na vrećici (u pitanju je instant palenta). Žgance uvijek kuham 5-10 minuta duže nego što piše u uputama jer su puuno finiji, postanu divno kremasti. Na dan kad se kuhaju žganci nisu potrebne nikakve vježbe za ruke (ne zaboravite tijekom miješanja mijenjajti kuhaču iz jedne u drugu ruku :)). Kad su gotovi, u žgance sam umiješala parmezan.

Na dobro zagrijanoj tavi sam popržila pureća prsa, kako je riječ o filetima, dovoljna je minuta-dvije sa svake strane (ovisno o debljini fileta).

Tablica: ručak za četiri osobe

purica i žganci

P.S. za svaku žličicu maslinovog ulja (5g) treba dodati još 45 kcal

Dobar tek!

Leave a Reply

