Varivo od zelene leće i slanutka

IMG_1594

Sastojci:

  • zelena leća 250g
  • slanutak 240g
  • peršin
  • 2 mrkve
  • pola celera
  • jaje
  • brašno
  • pasirana rajčica
  • sol
  • papar
  • maslinovo ulje
  • mljevena crvena paprika
  • lovor
  • sviježi list peršina (ili šipak ?)

Priprema: dok leća ne omekša (30-45 min)

Leća se može namočiti par sati prije kuhanja (bit će prije gotova), a ne mora se, kako tko stigne. Leću sam dva puta prokuhala i iscjedila, slanutak treba isprati i iscjediti. Korjenasto povrće sam lagano popržila na maslinovom ulju, dodala leću, sol, papar, žličicu crvene paprike, list lovora, pasiranu rajčicu i prekrila vodom.

IMG_1575

IMG_1579

Nakon cca 40 minuta dodala sam i slanutak. Umutila :) sam noklice od brašna, jaja, malo soli i vode. Napravila sam rjeđu varijantu koja se propusti kroz cjedilo i dobiju se malene noklice (veličine između slanutka i leće).

Prije serviranja varivo sam posipala sa puno svježe nasjeckanog peršinovog lista.

Tablica (za četvero dobro nahranjenih ljudi)

leća i slanutak

I za one koji vole malo eksperimentirati kao ja…onaj šipak pod upitnikom :) Inače u variva znam dodati malo jabučnog octa ili kiselog vrhnja, a ovaj kiselo-slatki okus šipka koji ujedno daje i svježinu jelu me ugodno iznenadio.

IMG_1600

Dobar tek!

Leave a Reply

