Božićni praznici u Osijeku

Prošlo je mjesec dana od Božića, ali nikada nije prekasno za slike fine hrane…

Ovih dana prelazim na laganiju (rekla bi “normalnu”) prehranu, jer što se mene tiče u vrijeme blagdana imaš tri opcije:

1. ne izlaziš iz kuće;

2. imaš čvrsti stav i nitko/ništa te ne može pokolebati;

3. popustiš nekome/nečemu i….zaglibiš do polovice prvog mjeseca.

Možete jednom pogađati koju sam opciju izabrala (ipak sam rođena u Slavoniji), a uskoro ćete vidjeti i zašto :).

Tko je jednom bio u Slavoniji na doručku, ručku, večeri… kavi, zna da je jako teško bilo što odbiti kada je riječ o hrani, koliko god se trudiš uvijek završiš za stolom. U vrijeme blagdana, reći ne je nemoguća misija :).

Pa da krenemo sa Božićnom pričom koja odnedavna (sada već dvije godine) započinje pečenjem gingerbreadmen kolačića. Recept je s neta uz male izmjene.

IMG_2477

IMG_2476

U Osijeku sam prvi put nakon radionice kod Dunje radila krostate. Brzo su se pojele, ili su krostate bile fine ili su prijatelji bili jako gladni. Slanu verziju nisam uspjela ni uslikati :)

IMG_2356

IMG_2354

Doručak na Badnjak je trebao biti klasičan (žitarice s jogurtom i voćem), ali spontani poziv na kasni doručak je započeo jednu lijepu priču o hrani. Svašta sam očekivala od Dane i Kikija, ali…

IMG_2364

kozice na buzaru…nikako. Razveselila sam se kao malo dijete, Kiki je pladanj punio tri puta, a mi nismo prestajali jesti…dok nismo pojeli sve. Ovako je to izgledalo na mom tanjuru

IMG_2369

Uslijedio je bratov fiš, recept je tajna, ali sastojci nisu…

IMG_2388

ribica (šaran, som i smuđ)

IMG_2390

začini

IMG_2402

kotlić i dvorište

Najbolji fiš se naravno radi na otvorenom :)

IMG_2407

I na kraju čisti užitak

IMG_2440

Obožavam fiš!

Dan četvrti: Božić.

Jurnjava i sveopći kaos oko Božićnog ručka i u konačnici glad, rezultirali su zaboravljenim fotoaparatom u torbi, ručak nije dokumentiran. :(

Domaća juha sa domaćim rezancima… janjetina i jaretina ispod peke sa krumpirima i salate…

Kada sam umirila i zadovoljila trbuščić, sjetila sam se fotoaparata i slikala deserte.

IMG_2498

mamin poznati kuglof i…

IMG_2506

čupavci.

Njami!

Dan peti: opet spontani poziv (još jedan od mnogih), ali ovaj put na ručak/večeru i opet iznenađenje

IMG_2481

pečena prasetina i francuska salata.

Rekli su mi je da je prase prije pečenja lagano dimljeno, pečenoj prasetini uvijek mogu reći ne, ali vlastitom pustolovnom duhu nikada, jednostavno je… morala sam probati. Bilo je fantastično!

I to je kraj moje gurmanske Božićne priče. Nadam ste da ste uživali i pojeli jednako dobro kao i ja za blagdane.

Želim Vam Sretan Božić sa veeelikim zakašnjenjem, da Vam svaki recept uspije iz prve, i puno fine i zdrave hrane u 2013!

2 responses to “Božićni praznici u Osijeku

Leave a Reply

