Mlada salata s gljivama i karfiolom

IMG_2935

Jedan lagan, brz i hranjiv ručak.

Napokon smo se vratili na staro!

U subotu na tržnici je bilo veselo i zabavno. Zima je poprilično jednolična za nabavku na tržnici i zbog toga sam jako sretna kad nabasam na nešto novo ili samo malo drugačije od uobičajenih namirnica, crveni orasi su bili glavni zgoditak.

Sastojci:

  • matovilac
  • radić
  • potočarka
  • rikula
  • šampinjoni
  • orasi
  • cvjetača/karfiol
  • maslinovo ulje
  • limun
  • sol
  • biber

Priprema: 15-tak min.

IMG_2913

IMG_2929

IMG_2924

IMG_2908

Salate sam isprala hladnom vodom i ostavila da se ocijede. Cvjetaču sam oprala i narezala na ploške  (što tanje, najbolje je cvjetaču prepoloviti na pola i krenuti od sredine prema krajevima) i odvojila par cvijetova. Marinirala sam ju u malo limunovog soka. Gljive sam očetkala  i popržila u grill tavi na dvije kapi maslinovog ulja, minutu – dvije maksimalno. Orahe sam grubo usitnila.

Pomješala sam salate i cvjetaču, začinila sa maslinovim uljem, soli, biberom,limunom i servirala na tanjur. Po salati sam posipala orahe i posložila gljive. I još koja kapljica maslinovog ulja, eto tek toliko iz gušta!

Tablica:

gljive orasi salata

Dobar tek!

Leave a Reply

