Mak na konac

IMG_4953

Dragi moji, ovih dana nemam vremena za ništa, kuhanje se svodi na pranje salate i kombiniranje istih sa konzervama (slanutak, tuna, kukuruz, grah), sireva (svježih i zrelih) i preprženog kruha. Ne sjećam se kad sam zadnji put kuhala, ono da voda vrije, da se nešto pirja ili prži na tavi…

I danas, dva dana nakon kupovine na Utrinskom placu gdje sam ulovila neke sjajne komade povrća napokon imam vremena za kuhanje, ali ono na najjače. Kuhala sam i juhu i glavno jelo i salatu…bilo je svega. Ali naravno, kako to uvijek biva kod mene koja nisam luda za slasticama, deserta nije bilo.

Ali zato su tu bolje polovice ili kako ga ja zovem muž koji tempira iznenađenja u najbolje vrijeme :)

Došla je pošiljka iz nove slastičarnice Mak na konac.

IMG_4950

Ovako je izgledao moj tanjur

IMG_4956

Na početku malo skeptična, zatim se čulo samo mmmmmmm, mmmm,mmmmm i na kraju oduševljenje!

Pa da vas provedem kroz današnji desert (sastojao se od 5 kolača) pa krenimo redoslijedom isprobavanja:

1.Košarice jagode

IMG_4963

Fine, domaće, slatke jagode, košarice od čokoladnog prhkog tijesta, ganache od tamne čokolade i čokoladni šlag…(kako su ga opisali) i točno je bio takav čokoladno-jagodast, omiljena kombinacija :)

2. C.B. a nije

IMG_4958

Oboje smo se složili da je ovaj kolač među favoritima, odličan biskvit, dvije kreme između kojih je nekakav suhi sastojak, vjerujte, nemate puno vremena za analiziranje i razmišljanje… još uvijek ne znam što je to bilo, ali nije mi ni bitno, kolač je izvrstan. Super izgleda, fini je i zanimljivih tekstura…volim ga!

3.Mak na konac

IMG_4961

Od ove torte sam očekivala više jer smo nedavno jeli jedan kolač od maka koji nas je oborio s nogu, a ovaj to nije. Velika vjerojatnost je da je problem u meni, presladak mi je i pekmez (slatki) mi je preuzeo cijeli okus, mak se nazirao iz pekmeza i to mi je smetalo.

4. CUBO 70

IMG_4960

Moj favorit, pogođen u svakoj mjeri. Obožavam ga! Čokolada sa 70% kakaa <3

5.ACME (kolač sa mrkvom i narančom)

IMG_4962

Ovaj kolač je zajednički br. 1. Na izgled i ne tako privlačan kao ostala ekipa, zbog tog razloga je i izabran kao zadnji kolač u kutiji, ali kako to često biva…Izgled je nebitan, ovo je definitivno bio najbolji kolač u današnjoj turi. Biskvit od mrkve i nečeg orašastog (mislim), lagana krema u kojoj se osjetila narača i ovaj žele (ne želim nikoga uvrijediti, ali ne znam da li postoji stručni izraz) na vrhu (kojeg se inače grozim) je fantastičan. Odličan desert za kraj!

Etogac, ako još niste, vrijedi otići, posjetite Mak na konac i uživajte, ja sigurno jesam!

Malo o Maku na konac od Petre.

Osobna karta:

Mak na konac

Ulica popa Dukljanina 1

10 000 Zagreb, Croatia

Telefon: 01/4616654

Email: petrasmb@gmail.com

2 responses to “Mak na konac

Leave a Reply

