Bistro Karlo

541280_305781312834368_699739583_n

Sliku sam uzela s njihove facebook stranice :)

Danima sam se veselila ovoj večeri, zamišljala na koje će me sve načine ovaj put iznenaditi vrlo obećavajući meni najavljen povodom ovogodišnjeg tjedna restorana.
Na kraju je bilo samo ok.
Još uvijek nisam sigurna da li je samo hrana u pitanju ili je pomalo nervozni konobar utjecao na cjelokupni dojam, slijedovi su dolazili kao na brzoj pokretnoj traci, ni jednom nije pitao da li je sve uredu, nije primjetio da mi je čaša prazna…čak je i opsovao u jednom trenutku uz zveket pribora koji mu je pao na pod (!?!?)

Na meniju su hrabre kombinacije i neobični sastojci (respect!) kao panna cotta od bakalara sa kolačićem od maline, esencija čilija u nitima, svinjetina glazirana ananasom, umak od bijele čokolade s čilijem uz lososa… i moram priznati, kombinacije su funkcionirale, ali nešto mi je nedostajalo da bi me oduševili kao prošle godine, osim deserta koji nas je oborio s nogu, u toj mjeri, da smo skoro zaboravili na prva tri slijeda.
Bilo je fino, ali moram priznati da sam očekivala puno, puno više.

Pa da krenemo… muž je uzeo mesni, a ja riblji meni. Pili smo plavac mali (uz meso) i malvaziju (uz ribu).

Divlja Pjenica od bakalara na kolačiću od malina

IMG_3763

Kad je tanjur došao na stol, nisam mogla dočekati da počnem jesti… Pjenica, ili panna cotta kako ju je konobar nazvao, je bila blagog okusa, nedostajalo mi je žestine bakalara, soli i onaj ‘final touch’ od prošle godine kada bi nam konobar, a ponekad i sam gosp. Karlo, kod prezentacije svakog jela preporučio i maslinovo ulje (na stolu stoji izbor maslinovih ulja sa raznim aromama) koje savršeno pristaje baš uz taj tanjur. Ali nisam se dala smesti, na tost sam nakapala par kapi maslinovog ulja, namazala bakalar, lagano posolila, posložila kolačić od maline, klice, još malo ulja…lagano zaboravljam onu kost koju sam našla u pjenici.

Pate di foie gras na coulisu od smokava

IMG_3764

Moram odmah na početku napomenuti da muž uvijek izabere bolje jelo od mene pa nije veliko iznenađenje da se to dogodilo i ovaj put. Pašteta čak i bolja nego prošle godine, džem iliti coulis od smokava, komadić jagode i divlje rikole, sve na tostu sa malo maslinovog ulja…mmmmmmmmm…

Ravioli od šafrana punjeni piletinom na mousseu od mrkve i naranče

IMG_3766

Od ovog tanjura sam probala samo zalogaj, koji je bio vrlo ukusan, ravioli taman skuhani (nisam osjetila šafran, a ni po boji se ne bi moglo reći da tu ima šafrana), punjenje kremasto, klice taman podignu jelo svojom svježinom, krema od mrkve i naranče odlično izbalansirana…opet jedan mmmmmmmm…

Srdele na špinatu sa narom, bademima i crvenom narančom

IMG_3767

Ovom jelu sam se najviše veselila, i nažalost, najviše me razočaralo. Kombinacija sastojaka je odlična, funkcionira divno. Problem je bio u izvedbi. Srdele su bile taman pečene, a ostatak jela je bio samo složen u duboki tanjur. Potpuno nepraktično, jer moraš sam završiti jelo, špinat je bio u prevelikim komadima i malo prestar za salatu, nimalo začinjen, crvene naranče je bilo premalo s obzirom da salata nije začinjena (nije mi se svidjelo ni što sam dobila okrajak naranče), badema nije bilo…dok sam usitnjavala špinat ostatak tanjura je letio na sve strane, par puta mi se skoro prevrnuo. I dok sam završila jelo, lagano iznervirana nisam se ustručavala koristiti prste da iscjedim naranču po špinatu, malo maslinovog ulja, soli, papra i… srdele su se ohladile :(.

Pork file mignon glaziran kaduljom i ananasom s palentom od camemberta

IMG_3771

Pomalo dosadnog izgleda, sa samo dvije boje, nije bilo privlačno na prvu, žao mi je što nisam slikala cijeli tanjur odozgo. Meso je bilo dobro marinirano, fantastično ispečeno, mekano i ukusno. Palenta je bila fina, sa malo camemberta (nije bila palenta od camemberta), nedostajala je salata ili nešto svježe što bi podiglo jelo. Možda su samo zaboravili na nju pri serviranju… Ali snašli smo se, salatu je glumio poriluk sa slijedećeg tanjura. Muž kaže da mu se baš uklopio.

Pave od lososa s baby porilukom u umaku od bijele čokolade i chilly papričica

IMG_3772

Već na prvi pogled me zbunio sivi umak od sipe, sivilo općenito ne volim, a u hrani mu nije mjesto. Veselila sam se umaku od bijele čokolade i chili papričica, slatka čokolada sa lososom dobro funkcionira. Esencija chilija u nitima nije ljuta, ali zato poriluk koji nije ni malo termički tretiran je. Opet nepraktičnost, sirovi poriluk (koji mi inače ne smeta i često ga jedem) je bio pretvrd da bi ga rezala nožem za ribu, drugi nisam imala, i preintenzivan za ove slatkaste okuse lososa i čokolade (izrezan na trakice bi se bolje uklopio, i malo pare mu nebi škodilo). Umak od sipe nisam ni probala.

Torta od žute mrkve i limuna

IMG_3776

Odlična, bez zamjerke. Uz tortu je poslužen umak od đumbira koji je dodatno poboljšao okus već vrlo ukusne torte.

Torta od maka i čokolade

IMG_3779

Izvrsna, kao i prijateljica od mrkve. Deserti su bili tako dobri da smo poželjeli repete, prvom prilikom se bacam na pripremanje istih. Žao mi je što to ne mogu reći za cijeli meni.

U odnosu na prošlu godinu kad bi im dala najveću moguću ocjenu, ove godine su samo ok. Doći ću ponovo kad malo popuste dojmovi. Nisam uspjela zaključiti u čemu je problem, žao mi je što se nisu više potrudili, ipak je tjedan restorana prilika da se privuku novi gosti, a ovakvim pristupom sumnjam da će uspjeti.

Osobna karta:

Bistro Karlo

Gundulićeva 16, Zagreb

01/4833175

Mail: initiumvini@zg.t-com.hr

Web: http:/www.bistrokarlo.com

Bistro Karlo na Facebooku

2 responses to “Bistro Karlo

  1. Moram priznati da mi tvoja jela izgledaju i ljepše dekorirana i ukusnija od gore navedenih :)

Leave a comment